Schoonmaak Barendrecht


 


Uw partner voor een schoonmaak in Barendrecht

Woont u in Barendrecht of omstreken, of is uw bedrijf daar gevestigd en zoekt u naar een flexibele en betrouwbare partner voor de schoonmaak? V&C Schoonmaak staat voor u klaar! Wij werken met een persoonlijke aanpak, zo heeft u altijd een vast aanspreekpunt en weet u waar u aan toe bent. Zowel de kwaliteit van de schoonmaak als de communicatie is bij ons erg belangrijk!

 

Wij verzorgen de schoonmaak in Barendrecht bij bedrijfspanden, praktijken, scholen en meer. Zowel eenmalig als periodiek. U maakt uw wensen kenbaar en wij regelen het voor u! Benieuwd welke diensten V&C Schoonmaak levert?
Wij leveren de volgende diensten:
- Schoonmaakonderhoud
- Openbare ruimtes/appartementencomplexen
- Glasbewassing
- Gevelreiniging
- Spinnen bestrijding
- Vloerreiniging
- Tapijt/meubelreiniging
- Dieptereiniging sanitaire ruimtes
- Opleverschoonmaak

V&C Schoonmaak is een bedrijf die bestaat uit een groep vaste betrouwbare schoonmakers met een oog voor detail.
Na een bezoek op locatie stellen wij vrijblijvend een offerte op met een werkschema helemaal naar uw wens.

In de startperiode zorgen wij dat het vaste aanspreekpunt van onze klant, ook wel de leidinggevende over onze medewerkers, eerst zelf de schoonmaak uitvoert. Hierdoor weet hij of zij alle ins en outs en kan er direct worden geschakeld als de klant contract opneemt. Hierna zorgen wij dat er een vaste medewerker(s) bij elke klant staat en dat de kwaliteit hoog is/blijft. Denk hier bij aan een goede inwerkperiode en regelmatig bezoek op locatie voor een kwaliteitscontrole. Naast onze vaste medewerker(s) wordt er ook een vaste vervanger(s) aangewezen, zodat wij bij ziekte of verlof direct een vervanger kunnen inzetten. V&C Schoonmaak zorgt dat de schoonmaak compleet uit handen wordt genomen.

Interesse? Wij komen graag langs bij u op locatie om vrijblijvend een offerte voor u uit te brengen.

Veel gestelde vragen

1Leveren jullie ook de schoonmaakspullen?
Ja. De schoonmaak producten en spullen zoals een stofzuiger en dweil leveren wij en zitten in de prijs inbegrepen.
2Kunnen wij ook sanitaire benodigdheden vanuit jullie krijgen?
Ja. Wij kunnen ook de sanitaire benodigdheden faciliteren.
3Kunnen er nog onverwacht meer kosten bij komen?
Nee. Wij factureren maandelijks het afgesproken bedrag en zullen nooit zonder overleg extra kosten doorberekend bij eventuele extra vervuiling etc.
4Wat gebeurd er als de vaste medewerker met vakantie is of ziek is?
Er wordt altijd een vaste vervanger aangewezen in het geval van ziekte en verlof.
5Krijgen wij een vast aanspreekpunt?
Ja. Het vaste aanspreekpunt zal eerst zelf de schoonmaak uitvoeren bij jullie op locatie zodat zij alle ins en outs weet en jullie elkaar ook direct leren kennen. Uit ervaring merken wij dat de communicatie hierdoor erg fijn verloopt.
 BENIEUWD WAT WIJ VOOR U KUNNEN DOEN?


06-27835566


 WIJ ZIJN BEREIKBAAR VAN MAANDAG TOT ZATERDAG


 09.00 - 18.00 uur