Schoonmaak onderhoud


 


Uw ruimte is onze zorg

Als u opzoek bent naar een professioneel, betrouwbaar en flexibel schoonmaakbedrijf voor de schoonmaakonderhoud van uw bedrijf, bent u bij V&C Schoonmaak aan het juiste adres!

Door ons vaste team van professionele schoonmakers en efficiënte werkwijze wordt er op een snel tempo hoge kwaliteit geleverd. Daarnaast zorgt V&C Schoonmaak er voor dat u een vaste medewerker(s) krijgt aangewezen.

 

Werkwijze

V&C Schoonmaak is een bedrijf die bestaat uit een groep vaste betrouwbare schoonmakers met een oog voor detail.
Na een bezoek op locatie stellen wij vrijblijvend een offerte op met een werkschema helemaal naar uw wens.

In de startperiode zorgen wij dat het vaste aanspreekpunt van onze klant, ook wel de leidinggevende over onze medewerkers, eerst zelf de schoonmaak uitvoert. Hierdoor weet hij of zij alle ins en outs en kan er direct worden geschakeld als de klant contract opneemt. Hierna zorgen wij dat er een vaste medewerker(s) bij elke klant staat en dat de kwaliteit hoog is/blijft. Denk hier bij aan een goede inwerkperiode en regelmatig bezoek op locatie voor een kwaliteitscontrole. Naast onze vaste medewerker(s) wordt er ook een vaste vervanger(s) aangewezen, zodat wij bij ziekte of verlof direct een vervanger kunnen inzetten. V&C Schoonmaak zorgt dat de schoonmaak compleet uit handen wordt genomen.

Kantoor schoonmaak

Een schone werkplek draagt bij aan een prettige werkomgeving.
Een schone werkomgeving is NIET ALLEEN belangrijk voor de gezondheid, ook medewerkers gaan er beter door presteren. Voor bezoekers is een schoon kantoor een positief visitekaartje voor uw bedrijf.

V&C Schoonmaak houd dagelijks de schoonmaakwerkzaamheden bij, zodat u elke dag weer kan genieten van een schone werkplek.

Wenst u meer info of een offerte op maat? Neem dan gerust contact op.

Veelgestelde vragen

1Leveren jullie ook de schoonmaakspullen?
Ja. De schoonmaak producten en spullen zoals een stofzuiger en dweil leveren wij en zitten in de prijs inbegrepen.
2Kunnen wij ook sanitaire benodigdheden vanuit jullie krijgen?
Ja. Wij kunnen ook de sanitaire benodigdheden faciliteren.
3Kunnen er nog onverwacht meer kosten bij komen?
Nee. Wij factureren maandelijks het afgesproken bedrag en zullen nooit zonder overleg extra kosten doorberekend bij eventuele extra vervuiling etc.
4Wat gebeurd er als de vaste medewerker met vakantie is of ziek is?
Er wordt altijd een vaste vervanger aangewezen in het geval van ziekte en verlof.
5Krijgen wij een vast aanspreekpunt?
Ja. Het vaste aanspreekpunt zal eerst zelf de schoonmaak uitvoeren bij jullie op locatie zodat zij alle ins en outs weet en jullie elkaar ook direct leren kennen. Uit ervaring merken wij dat de communicatie hierdoor erg fijn verloopt.
 BENIEUWD WAT WIJ VOOR U KUNNEN DOEN?


06-27835566


 WIJ ZIJN BEREIKBAAR VAN MAANDAG TOT ZATERDAG


 09.00 - 18.00 uur